השקה

ברוכים הבאים לקו 90. אם כמוני, עליתם בכרמלית, הנסיעה עד להרצליה פיתוח (מעוז ההיי טק וה-fast food הישראלי) תיקח כ-40 דקות. שעה עם פקקים. אם אתם נוסעים בהסעת הבוקר (אוטובוסים של 8, 8 וחצי ו-9) תגלו שתוך מספר מועט של תחנות האוטובוס מתמלא. חסרי המזל שעולים בארלוזורוב לרוב עומדים כל הדרך עד להרצליה. ובשעות האלה יש תמיד פקק קטן במחלף הסירה.

כמובן שכל זה לא רלוונטי עבורי. אני עולה בתחנה הראשונה. אני אפילו לא מחכה לאוטובוס כי אני יכול לדעת מתי הוא יוצא.  שעה של ישיבה נוחה בכיסא של יחיד (למרות שעל זה לפעמים יש קרבות עם האחרים שעולים בכרמלית) ואני יורד במחלף הסירה. אחר כך צעידה קצרה בשדרות אבא-אבן (השאנז אליזה של הרצליה פיתוח) ואני במשרד.

כך יוצא שמדי יום אני מעביר שעתיים בנסיעות מכאן לשם ובחזרה. החלטתי לנצל אותן כדי להכין את המיקסים האלה.

האזנה נעימה.

There are no comments on this post.

כתיבת תגובה

